E2E Priča – Put do znanja, plaćene obuke i posla

January 31, 2023
KATEGORIJA: Vesti

Pro Media Creative iz Niške Banje jedna je od kompanija koja se prijavila za projekat „Znanjem do posla” kako bi sebi obezbedila novi stručni kadar u određenim oblastima, a mladim zainteresovanim ljudima, koji se prijave, plaćenu obuku na radnom mestu bravar.

Kompanija Pro Media Creative nudi sve vrste savremenih marketing usluga.

„U vremenu globalne krize i potražnje za adekvatnom radnom snagom, projekat Znanjem do posla predstavlja pravo rešenje u potrazi za pravim kadrovima. Kod nas taj program vidimo kao pravi put u obuci i odabiru kadrova za potrebe naše kompanije. Smatramo da najbolje kadrove možemo dobiti tako što ćemo ih sami od početka naučiti svim procesima koji su potrebni, pa se samim tim i dobiti najkvalitetniji kadar”, objasnio je Ivan Milosavljević, vlasnik kompanije.

Plaćena obuka na radnom mestu sprovodi se u okviru projekta „Znanjem do posla” u saradnji sa organizacijom ENECA i Job Info Centra iz Niša. U Pro Media Creative kažu da su za tu mogućnost saznali putem socijalnih mreža i kontaktirali organizaciju ENECA kao lokalnog partnera na programu.

„Od prijavljenih kandidata očekujemo da žele da se edukuju za posao za koji su se prijavili. Mi im nudimo dobru okolinu, dinamičnu edukaciju, kao i mogućnost da dobiju posao. Nudimo im i brzo napredovanje u poslu”, rekao Milosavljević.

Funkcionišemo po sistemu jedne velike porodice, dodao je Milosavljević, a radnici su svesni da imaju mogućnost da stalno napreduju u poslu: “To je naša filozofija poslovanja”.

Preporuka i za druge poslodavce

Vlasnik kompanije Pro Media Creative smatra da bi i drugi poslodavci trebalo da budu deo programa „Znanjem do posla”. Na taj način, kako je rekao, dobijaju mogućnost da neko drugi traži i vrši selekciju budućih radnika, što, prema njegovim rečima, dosta ubrzava i olakšava poslodavcima izbor pravih kadrova.

„Uzrok za teže pronalaženje kvalitetnih kadrova vidim kao posledicu svetske ekonomske krize koju je uzorkovala epidemija korone. Mnogi radnici su u potrazi za novim poslovima van granica naše zemlje, što smatram pogrešnim. Za kvalitetnog radnika ima dobro plaćenih poslova i kod nas”, napomenuo je Milosavljević i dodao da Pro Media Creative neprekidno ulaže u kvalitetne kadrove i opremu, a od 2020. godine počela je i sa izvozom svojih proizvoda na Evropsko tržište.

Iz organizacije ENECA pozivaju i druge poslodavce iz Niša da se prijave za projekat „Znanjem do posla”. U okviru njihovog Job Info Centra kreirana je baza mladih kandidata različitih profila koji su u potrazi za obukom na radnom mestu. Pored same regrutacije, poslodavcima se, između ostalog, nudi i obuka mentora i naknada dela troškova programa.

Program „Znanjem do posla“ je osmogodišnji partnerski projekat vlada Švajcarske i Srbije osmišljen da stvori preduslove za brže zapošljavanje mladih.

 

Izvor: Znanjem do posla

 

Pročitajte još…

AIESEC organizacija u saradnji sa kompanijom Pro Media

AIESEC organizacija u saradnji sa kompanijom Pro Media

AIESEC je nevladina organizacija  osnovana sa namerom da spoji različite poslovne i društvene ideje mladih i ambicioznih ljudi.  AIESEC organizacija nudi različiti vid stručnih praksi u inostranstvu studentima koji žele da usavrše svoje znanje. Pomenuta nevladina...

RTS reportaža u našoj kompaniji

RTS reportaža u našoj kompaniji

U teškim danima za medicinu i ekonomiju zbog situacije sa COVID-19, zaista je teško održati duh humanosti. Ipak, štamparija Pro Media je kao društveno odgovorna kompanija nastavila sa humanitarnim radom i u tim teškim danima. RTS je prepoznao našu humanost i...

Komentari

0 Comments

Submit a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *